Va rugam sa va inregistrati pentru a vizualiza tot continutul forumului.Multumim.

Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Pariu cu Viata

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1 Pariu cu Viata la data de Mar Dec 06, 2011 1:10 pm

[:x]La La Lya[:x]

Initiate
Initiate
Ioana (Alina Eremia) si Andrei (Dorian Popa) sunt elevi in ultimul an la Colegiul National de Arte din Bucuresti. Sunt indragostiti si fericiti sau cel putin asa crede Ioana pana in momentul in care descopera ca a fost subiectul unui pariu pe care Andrei l-a pus cu prietenul lui, Cristi (Raphael Tudor), la inceputul anului scolar. Ceea ce nimeni nu realizeaza este faptul ca Andrei s-a indragostit cu adevarat de Ioana.
Profund dezamagita, Ioana gaseste refugiu in muzica, in special in trupa “La-La Band”, un club de muzica moderna infiintat de Raluca (Adela Popescu), noua profesoara de teorie muzicala a colegiului. 20 de elevi talentati alcatuiesc trupa pop-rock “La-La Band”. Toti sunt pasionati de muzica, isi doresc sa ajunga staruri si sa umple stadioane.

...si aproape au reusit Cel putin au umplut Afi Palace-ul pe 1 Decembrie Sunt sigura ca ar umple Arenele Romane Si poate anul viitor National Arena :>

So.. ce parere aveti despre acest serial?

Mie una imi place foarte mult,atat serialul cat si formatia La-La Band Si imi place foarte mult de Cristi/Raphael Tudor

ma voi ati innebunit? ma mancatia-as ce ai ma cu mine?zi ma ce ai cu mine? ce ti-am facut eu tie? Huh?!

prea tare faza saracul cristi

http://www.facebook.com/sweetlya17

2 Re: Pariu cu Viata la data de Sam Iul 07, 2012 3:27 am

Flory

Coven Leader
Coven Leader
Am inceput sa ma uit la un moment dat,curioasa daca romanii chiar pot realiza un serial pentru adolescenti, asa cm trebie. Din pacate insa, m-a dezamagit in scurt timp...este slab si pacat de idee...

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum: